השלבים לבחירת לוגו לעסק

לוגו

ברוב המכריע של המקרים הלקוחות שלכם יקבלו רושם ראשוני על העסק על פי הלוגו. זוהי הסיבה כי חובה עליכם להקדיש המון תשומת לב לבחירת לוגו לעסק. אפילו אם זה יגזול מכם זמן יקר, הזמן שאותו תקדישו יהיה משתלם מאוד בהמשך הדרך. במאמר הבא אנו נציג לפניכם את השלבים של בחירת לוגו עסקי. השלבים שאותם אתם נדרשים לבצע על מנת שתוכלו להוציא מהלימון לימונדה. אם אתם כבר משקיעים זמן וכסף בלוגו חדש, מוטב כי הוא יהיה כזה שיסייע לכם להמשך הדרך.

תאפיינו את העסק ואת הפעילות העסקית

על מנת שתוכלו לבחור לוגו לעסק יהיה עליכם לאפיין את העסק ואת הפעילות העסקית שאותה אתם מבצעים. הלוגו בחלק לא קטן מהמקרים הוא הפנים של העסק, ולכן הוא צריך להעביר מסר חדש משמעי. ברגע שתדעו בדיוק את המאפיינים של העסק ואת אופי הפעילות העסקית יהיה קל להביא אותם לידיי ביטוי בתוכו. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם הופכים את הלוגו לכרטיס הביקור הכי טוב שרק הייתם יכולים לדמיין.

אל תחששו לקחת השראה מהמתחרים

הלוגו שלכם חייב להיות הרבה יותר מרשים מאשר הלוגו של המתחרים שעשויים לקרוא עליכם תיגר. אך עדיין אל תחששו לקחת השראה מן הלוגואים של המתחרים. לוגו לעסק חייב להיות כזה שמתאים לכם כמו כפפה ליד, אך הוא יכול להישען על לוגו של מתחרה כזה או אחר. כמובן שתצטרכו להבהיר למעצב אילו חלקים אהבתם יותר ואילו חלקים אהבתם פחות. כך הוא יעצב עבורכם את הלוגו הכי טוב שרק הייתם יכולים לדמיין.

תידרשו לקבל מספר סקיצות שונות

מעצבי לוגואים יודעים כי הם ברוב המקרים מוכרחים לספק מספר סקיצות על מנת שהלקוח יבחר את הסקיצה המועדפת עליו. אל תעבדו עם מעצבים שלא יהיו מוכנים לספק מספר סקיצות שונות שמהן תוכלו לבחור. ברגע שיש מבחר גדול של סקיצות, יהיה לכם קל יותר להבין איזה לוגו מתאים לכם. אולי פתאום תמצאו סקיצה שהכי מדברת אליכם יותר בהשוואה לסקיצות אחרות. הכוח שיש לכם בידיים במקרה הזה הוא כוח מאוד משמעותי. אל תוותרו עליו גם בעת עיצוב לוגו לעסק.

התייעצו עם אנשים קרובים

אחרי שיש ברשותכם מספר סקיצות שונות, מוטב כי לא תקבלו את ההחלטה לבד. ההמלצה היא לפנות אל מספר אנשים קרובים שהם אלה שיסייעו לכם לעשות את החלטה החשובה. לא בכל יום יוצא לכם לעצב לוגו חדש לעסק, ולכן הוא חייב להיות כמה שיותר מושלם. ברגע שמספר אנשים שונים יסייעו לכם לבחור את הלוגו הרלוונטי תדעו כי אתם בדרך הנכונה. תדעו כי אתם בחרתם את הלוגו שאהוב עליכם ואהוב גם על אנשים אחרים. ברגע שהלוגו של העסק הוא לוגו מוצלח תוכלו להשיג לא מעט תועלת.